17 spelers gezocht!

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • 17 spelers gezocht!

      Ik zoek nog 13 spelers voor een spel, wereld 1993733, 25 speler - historische wereldoorlog kaart

      We spelen games met dezelfde teams als in de Tweede Wereldoorlog, de As mogenheden tegen de Geallieerden, waarbij landen volgens de geschiedenis in een bepaald team komen. We simuleren dus de historische coalities zo getrouw mogelijk. Maar voor praktische redenen krijgen de AS nog een paar landen ook (zie lijst) Het om de 25 landen kaart historische wereld oorlog. Momenteel spelen we met 20 spelers, en zijn er nog 13 plaatsen vrij in een van de twee teams

      TOEWIJZING LANDEN
      ALS JE MEEDOET MOET JE DUS HET JUISTE TEAM KIEZEN ANDERS IS DE LANCERING MISLUKT.
      MAIL ME IN GEVAL VAN TWIJFEL

      Stuur mij je top 5 landen die je wilt spelen. En je voorkeur dus bovenaan! Op volgorde van aanmelding wijs ik dan toe. Het kan dus zijn dat je eerste keuze al weg is. Zet alleen landen op de lijst die je echt wilt spelen!
      En stuur je dan het wachtwoord. Landen met een X zijn al genomen.

      Stuur me NIET hier maar op de cow berichten service een bericht. Via mijn naam of alliantie tag kan je mij wel vinden. (via klassement tab)

      groet
      Zandbergen

      TEAM 1 GROEN : DE GEALLIEERDEN
      VASTE LANDEN
      1. VERENIGDE STATEN (AMERIKA, U.S.A) X
      2. SOVIETUNIE X
      3. VERENIGD KONINKRIJK (ENGELAND) X
      4. FRANKRIJK X
      5. AUSTRALIE
      6. BRITS INDIA
      7. POLEN
      8. BRAZILIE
      9. PERZIE
      10. NATIONALISTISCH OF COMMUNISTISCH CHINA

      TEAM 2 BLAUW : DE AS-LANDEN
      1. DUITSLAND
      2. JAPAN X
      3. ITALIE X
      4. ROEMENIE
      5. MANCHUKUO X
      6. SPANJE
      7. ARGENTINIE
      8. TURKIJE
      9. ZWEDEN
      10. YOESLAVIE

      LET DUS GOED DAT JE HET JUISTE TEAM KIEST BIJ JE LAND!!!

      The post was edited 3 times, last by Cornelis Zandbergen: aangepast, update status ().

    • Lol, als ze na zes jaar nog niet gestart zijn gaat het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren ;)
      When the fake daddies are curtailed, we have failed. When their roller coaster tolerance is obliterated, their education funds are taken by Kazakhstani phishers, and their candy bars distributed between the Botswana youth gangs, we have succeeded.
      - BIG DADDY.