Het nieuwe Call of War

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Het nieuwe Call of War


      Attentie, generaals!

      In de afgelopen maanden hebben we met Call of War 1.5 een gloednieuwe versie van je favoriete spel geïntroduceerd. We hebben de balans van het spel aangepast, nieuwe gebouwen en functies geïntroduceerd, verschillende kaarten gewijzigd, de UI verbeterd en nog veel meer. We hebben dit allemaal samen met jullie en jullie feedback in gedachten gedaan, om Call of War spannend en vermakelijk te houden in de komende jaren, net zoals het in de afgelopen vijf jaar is geweest.

      We zijn heel blij met wat we hebben bereikt en vervolgen onze reis; recente veranderingen hebben ontwikkelingsopties voor Call of War geopend waar we tot nu toe niet van hadden durven dromen. Met dit artikel willen we de volgende stappen met jullie delen aangaande het nieuwe Call of War (CoW 1.5) en het klassieke Call of War (CoW 1.0).

      Dit is het pad dat voor ons ligt:

      Twee verschillende versies van Call of War onderhouden is heel veel werk en het team realiseerde zich dat beide versies onderhouden niet haalbaar is op de lange termijn. We hebben hier heel goed over nagedacht, in het bijzonder omdat dit een onderwerp is dat ook regelmatig wordt besproken in de community. Aangezien nieuwe spelers al
      exclusief toegang hebben tot het nieuwe Call of War, heeft het volgende gedeelte betrekking op onze veteraanspelers. Voor spelers die nieuw zijn in het spel verandert er niets.

      We hebben het nieuwe Call of War samen met de community ontworpen en veel van de nieuwe functies, ideeën en oplossingen die zijn geïmplementeerd zijn op aanwijzing van de feedback uit de community. We willen jullie graag laten weten dat we heel erg onder de indruk waren van en blij zijn met de betrokkenheid van de community, evenals met de toewijding en opbouwende kritiek. Het spreekt voor zich dat iedereen hier bij Bytro hiermee wil doorgaan.

      Je hebt misschien wel gemerkt dat we in de afgelopen weken bestaande kaarten en evenementen voor het nieuwe Call of War zijn blijven bijwerken. Vanaf november 2020 beginnen we langzaam met de uitfasering van het klassieke Call of War door de poel met klassieke kaarten te reduceren tot alleen de populairste kaarten.
      Het klassieke Call of War verdwijnt niet helemaal! Het blijft behouden in de staat zoals veteranen die vandaag de dag kennen en de populairste kaarten van het klassieke Call of War blijven beschikbaar, alleen niet meer de hele tijd. Er worden vanaf nu geen nieuwe functies meer toegevoegd aan of bugs verholpen voor de klassieke versie.
      Uiteindelijk vervangt in 2021 het nieuwe Call of War het klassieke Call of War, maar we houden de optie open om af en toe het klassieke Call of War terug te brengen als klassieke evenementen.

      We weten dat dit misschien teleurstellend is voor een aantal spelers, maar willen graag net zo helder en open
      zijn over de verdere ontwikkeling van het nieuwe Call of War als in de afgelopen paar maanden. We weten dat er die-hard fans zijn van het klassieke Call of War, maar we willen geen valse hoop geven of beloften maken waarvan we al weten dat we ons er niet aan kunnen houden.


      De toekomst van Call of War is mooi, en de nieuwe versie van Call of War is nog maar het begin, want vanaf hier gaan we nog veel meer stappen zetten. De weg naar Call of War 2.0 ligt nog helemaal open en we kijken ernaar uit om de fantastische en ambitieuze plannen die we hebben voor de toekomst van dit geweldige spel met jullie te delen!

      Het team van Bytro
      Discord: Call of War
      Facebook: Call of War
      Twitter: Call of War
    • Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het heel erg jammer vind dat vanaf nu 1.5 het Nieuwe Normaal wordt. Ik merk dat ik veel meer plezier beleef aan de oude versie dan aan de 1.5 versie en ben dus bang dat dit spel bij mij steeds verder op de achtergrond zal raken.
      Hopelijk gaat de ontwikkeling van 1.5 ooit nog een kant op waarbij het niet steeds belangrijker wordt om goud te gebruiken als je wilt winnen, maar de ontwikkelingen tot nu toe stemmen mij op dit vlak niet hoopvol.
    • One of the key factors that contribute to a positive user experience on the Baji 999 App bj999bet.com/app/ platform is its user-friendly interface for easy navigation. Jammer, héél jammer dat Call of War origineel wordt opgegeven. En dat er zo wordt ingezet op 1.5 lijkt me vooral ingegeven door financieel gewin. Heel spijtig.

      The post was edited 1 time, last by Anais23 ().