Blitzkrieg Chacal Recruit

• Member since May 18th 2015
Last Activity

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Rubens I -

Olá gente, sou novo aqui nesse jogo, mas pelo que aprendi é impossível em 3 dias um único jogador conquistar 5 países em cinco continentes diferentes, percebi que o Jogador Caiio Borges está usando uma trapaça conhecida que é a das contas fakes, ele criou várias contas fakes e entrou num mesmo ID, o ID que me refiro é este: 1404743
    atualmente ele está controlando com contas fakes os seguintes usuários:
    vitorcapone - Nova Guiné
    Caiio Borges - São Paulo
    camarada22 - Xinjiang
    belelu - Quebec
    steamc - Mauritânia

e Pode haver outros que ainda não foram descobertos, mas esses ficaram óbvios demais devido a vários fatores como distancia, força para subjulgar um País controlado por um jogador ativo, ele usou apenas um regimento que eu vi que ele comprou e com ele ele dominou tudo? francamente fica dificil de acreditar nessa estoria. A Mauritânia foi a primeira, de acordo com as regras você só pode comprar um regimento por dia e vender tambem só pode um por dia. como que esse cara conquistou a mauritânia na Africa sendo que ele controlava São Paulo no primeiro dia? Se uma viagem pelo Atlântico leva vários dias? ele está controlando suas várias contas fakes e burlando as regras do jogo, como jogador assíduo e fã de Call of War exijo que tomem providencias o quanto antes!

• Rubens I -

Hello folks, I'm new here in this game, but what I have learned is impossible in three days a single player to win five countries on five different continents, I realized that Caiio Borges player is using a trick known which is of fakes all, he created several fakes accounts and entered in the same ID, the ID which I refer is this: 1404743
    currently he is controlling with fakes accounts the following users:
    vitorcapone - New Guinea
    Caiio Borges - Sao Paulo
    camarada22 - Xinjiang
    belelu - Quebec
    steamc - Mauritania

and may be others that have not been discovered, but these were obvious too due to various factors such as distance, force to subjugate a country controlled by an active player, he used only a regiment that I saw that he bought and with it he dominated all ? frankly it is difficult to believe this story. Mauritania was the first, according to the rules you can only buy a regiment a day and also sell only can one per day. as this guy won the mauritania in Africa and he controlled São Paulo on the first day? If a trip across the Atlantic takes several days? it is controlling its various fakes accounts and circumventing the rules of the game, as assiduous player and fan of Call of War demand to take action as soon as possible!

• Blitzkrieg Chacal -

mas sobre o qué?

• Jullio Cezar -

oi porfavor me responda

• wolves10 -

hi dude got player getting rude and abusive what do i do and how

• Jullio Cezar -

Vc faz alguma coisa ou vai me deixar aki falando sosinho

• Jullio Cezar -

Pode me responder ??