fluffy pancake Second Lieutenant

  • from モロベイ 캘리포니아
  • Member since Nov 9th 2020
Last Activity

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Karl von Krass -

    Why did u kill me?

  • Storm Phoenix -

    I will follow you after you change your strange picture.

    • MiloK32 -

      i hate that pic

    • fluffy pancake -

      awww dame so much hate i really loved it to :<

    • fluffy pancake -

      you guys make me sad

    • Karl von Krass -

      The pic is fine by me, rather good as well

  • Hmsbismarck -

    Are you and abm one person who is multi accounting

    • MiloK32 -

      what?

    • Hmsbismarck -

      What?

    • MiloK32 -

      who is multi accounting?

    • fluffy pancake -

      no me and abm are two different people :<

  • Claudio von Panjim -

    Why you you have 16 followers

  • Karl von Krass -

    Explain to me why u are in my christmas liszt?

  • Karl von Krass -

    My voice dead, i blame you

  • Vincent the Furry -

    Have you seen Mika bc if not the FANGS have killed him so i will do everything i can to recover his body

    • fluffy pancake -

      nope sadly i havent sorry

    • Vincent the Furry -

      Well i must risk my life to get his corpse then

    • fluffy pancake -

      I wish you the greatest luck soldier my the force be with you-Gandhi

    • Vincent the Furry -

      I’m a seraph don’t forget that I also how the powers of a demon in my sword and if I was to die least Mika would know I was trying to save him

    • fluffy pancake -

      Such courage Mika has a good friend

  • Aritemis -

    I can see why jeff starbucks follows fluffy, I should try eating pancakes and coffee sometime XD

    • fluffy pancake -

      XD yes its an amazing combo ;)

    • Aritemis -

      I'm not sure, I don't get the point of trying something bitter with something sweet.

    • fluffy pancake -

      you know coffee is int always bitter there is the sweet and creamy kind

    • Aritemis -

      I had dark european coffee, it's definitely not sugar rush.

    • fluffy pancake -

      XD Oooof ill teach ya how to make some good coffee cause i'm a professional or welp I i'm becoming professional i'm already
      pretty good at making coffee

  • Karl von Krass -

    HELLTAKER

  • Hmsbismarck -

    Don’t worry I’m stalking you

  • Hmsbismarck -

    Soon

  • Aritemis -

    blank

  • fluffy pancake -

    CAN I GET A OWWA OWWA!!

    • Aritemis -

      haha OWWA stands for Overseas Workers Welfare Administration, I'm not sure that's what you're looking for.

    • fluffy pancake -

      nah im talking about pugie Owwa Owwa

  • Jeff Starbucks -

    Hello Fluffy Pancake

    • fluffy pancake -

      Hello Jeff Starbucks :}

    • Jeff Starbucks -

      How are you

    • fluffy pancake -

      i'm doing good i'm just really busy most of tHe days and i just burnEd my seLf with the hot water Pot =_=

    • Jeff Starbucks -

      well that's not good

    • fluffy pancake -

      Kekekeeee im fine now

  • Vincent the Furry -

    Hit me up on Hangouts if you have it pls I will pm you my info for invite

  • fluffy pancake -

    ✧♡♥!!Yeah i made it to Chan's Live for the first time!!♥♡✧

  • Nessuno123 -

    who is your nick in ranking? my is SethVII, i win 3 out of 3.. and the fourth one i win for sure ;) SBDE CLASSIC STYLE!UNSTOPPABLE

    • ABM_20004 -

      umm wut?

    • fluffy pancake -

      yeah i'm a bit confused to :P

    • Nessuno123 -

      u know sbdein classic cow? i use sbde tattics

    • Nessuno123 -

      u want play one game with me?

    • fluffy pancake -

      nope sorry i'm really focusing on my education so i will start playing games again when summer break comes maybe :>

  • Hmsbismarck -

    Hi, I followed you

  • ABM_20004 -

    Happy Birthday!!!WOOO!!!!

    • fluffy pancake -

      !!!!MERRY CHRISTMAS!!! WEEEEEEEE!! ICE-CREAM!!!

    • ABM_20004 -

      Merry Thanksgiving!!! Wooo!!! YEEEET!!!!

    • fluffy pancake -

      !!!AnNYeOnGhaSeyo!!!YEEEEEEEEEET!!!!

    • ABM_20004 -

      umg

    • fluffy pancake -

      Ooooooh Weeeeeee!!!

  • Karl von Krass -

    I cannot emoji, teach me the dark arts

  • Suna232 -

    Nooo, why are u leaving us?!

    • fluffy pancake -

      i'm just not going to be on as often or i just wont be talking as much ;> don't worry ill probably check up on everyone every day or two idk ill just go with the flow :P

    • Suna232 -

      Happy to hear that ayyy

    • fluffy pancake -

      Yeayyyyyy

  • MiloK32 -

    btw your 16, and from california

    • fluffy pancake -

      Pfttttt Thanks for that XD

    • MiloK32 -

      now your true identity is revealed and can I have that spaghetti please? Thank you.

    • fluffy pancake -

      Yes jawelcome and how do you know that's my true identity? ,':>

    • MiloK32 -

      you told me

    • fluffy pancake -

      i don't recall ever doing such a thing ,':>

  • ABM_20004 -

    hey fluffy your lying

  • Suna232 -

    Fluffyyyyy

  • fluffy pancake -

    #Ciro is the new SantaClaus XD

    • MiloK32 -

      #RespectBelgianSoccer(I'm not belgian!)

    • fluffy pancake -

      #RESPECT!!!

    • MiloK32 -

      Yay! My first supporter

    • fluffy pancake -

      Yeeeeee

    • MiloK32 -

      you probably don't see my point but thx

  • Elbe -

    Hey i meet someone with the Same name as you on one of CoW Discord Community, i was mistaken that His/her ist you smh, the other one name was Fluffypancakes

    • MiloK32 -

      hi i wanna view your profile

    • fluffy pancake -

      Eh?

    • fluffy pancake -

      yes i don't have discord yet so whoever you met is not me or there an impostor ,':>

    • Karl von Krass -

      Fluffy, no u! U are impostah

    • fluffy pancake -

      No Karl you are imposta!!!

  • I TASTE VEGETAL -

    FLUFFY PANCAKES ARE THE COMPLETE OPPOSITE OF HOW MY DAD MAKES THEM

  • Karl von Krass -

    tell me why u closed my convo?

    • fluffy pancake -

      cause you are done talking to me so im done to :>

    • fluffy pancake -

      good bye good sir may you have a nice day

    • Karl von Krass -

      one can never be 'done' talking

    • fluffy pancake -

      But one can be done talking with one curtain person ,':>

    • Karl von Krass -

      NOPE, i will talk till my voice goes... till your ears give way

  • MiloK32 -

    hey i liked your old avatar why did you change it?

    • fluffy pancake -

      cause me and abm wanted to try this one ;>

  • fluffy pancake -

    Time Square ;>