RBoi200 General

  • Male
  • from The secret Namibian panhandle the stretches through South Africa stopping 10m from the enclave country of Lesotho. Some argue that this location is actually an enclave and not a panhandle because of the unclear terms of the Treaty of Cape Town(1877) that lead to a 4m wide disputed zone near Upington, South Africa.
  • Member since Nov 27th 2020
Last Activity

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • MiloK32 -

    rip forever

    • jefin b -

      noooo

    • MiloK32 -

      reign in power lmao

    • Claudio von Panjim -

      No, mal tuned shanyu has tricked you and caused this madness, please stop, it's only making you stupid, you don't make any sense

    • MiloK32 -

      I was trying to make jefin feel better

  • MiloK32 -

    any posts i can like?

  • MiloK32 -

    ded wall

  • jefin b -

    3000 points for rboi200!!

    • MiloK32 -

      woot wooot!

    • RBoi200 -

      why do you still care about me?

    • MiloK32 -

      you liked me. i return the favor.

    • jefin b -

      yup same with me

  • jefin b -

    were you bussy playing hoi4?

  • MiloK32 -

    your back.

    • MiloK32 -

      then back to being ded

    • RBoi200 -

      am i alive again?

    • MiloK32 -

      once you get 7 more points. I will only like one.

  • jefin b -

    you ded?

    • whowh -

      Perhaps. Those like packs should be ded tho.

    • MiloK32 -

      falsse info

    • Claudio von Panjim(help got logged out) -

      Help, I got logged out from my account. Also milo you didn't even read the question and answer, also why are you so OBSESSED with points, they don't change anything , and you don't even have a rank so it'll do nothing to you, if you don't stop doing these stupid things, all the players of call of war forum will think you are an idiot, which you are. This is my last post before I go inactive.

    • jefin b -

      thats why i use a password manager.

    • Claudio von Panjim -

      Back now, from today I go inactive

  • whowh -

    You still around?

  • MiloK32 -

    this is a dead wall

  • MiloK32 -

    more points than the comrade

    • Claudio von Panjim -

      Milo, you should focus more on winning games

    • MiloK32 -

      I've heard that more than once Claudio

    • Claudio von Panjim -

      And you ignore the replies and care about a person who did nothing to you to pass a person who did nothing to you and pass him in posts and likes and having trash stats in the actual game

    • RBoi200 -

      i may have just agreed with claudio for once

    • MiloK32 -

      hey claudio rboi gave me likes

  • jefin b -

    when will you come back bruh.

    • MiloK32 -

      54 minutes ago lmao

    • RBoi200 -

      im taking a short break, will be back... soon...

  • jefin b -

    long time no activity.

  • Nessuno123 -

    why bro why?why did u report me? I'm a nice guy, i'm not offensive..sorry man

    • RBoi200 -

      i didn't report you, wdym?

    • RBoi200 -

      did someone report you?

    • HungarianMight -

      idk rboi

    • Nessuno123 -

      yeah. now I feel more relieved

    • Nessuno123 -

      sorry man..

  • Karl von Krass -

    Ahhh you scary

    • jefin b -

      Not at all, Our Caesar is magnificent.

    • RBoi200 -

      how lol

    • Karl von Krass -

      You are general while i am just general oberst

    • RBoi200 -

      thats milo's fault

    • RBoi200 -

      MILO STOP LIKING ME

  • MiloK32 -

    youtube.com/watch?v=AtKwRgM4hJA

    • RBoi200 -

      what is this

    • MiloK32 -

      #clickit

    • RBoi200 -

      #idid

  • MiloK32 -

    e-l-e-v-e-n points away

    • MiloK32 -

      wow restart your like pacts to compete

    • RBoi200 -

      claudio is too annoying :/

    • Comrade genz -

      Why are people racing me? I never even cared about ranks

    • MiloK32 -

      hi real comrade

    • MiloK32 -

      He Is FAKE!

  • MiloK32 -

    2,311 points and counting!

    • MiloK32 -

      89 points away from the fallen comrade

    • RBoi200 -

      yesss

    • Claudio von Panjim -

      Yes

    • Claudio von Panjim -

      He only cares about points

    • RBoi200 -

      well i do care about helping people, I do admit I have been obsessed with points, though I wont stop milo from liking my posts.

  • MiloK32 -

    Long live the RBoi200 Empire

  • MiloK32 -

    hi

  • MiloK32 -

    2.21k points thanks to me

  • Karl von Krass -

    I dont like how you displaced me, i am in no agreements to get likes on my posts.

    • RBoi200 -

      does that make up for it?

    • RBoi200 -

      i gave you many likes

    • jefin b -

      i wonder how

    • Karl von Krass -

      i think it does make up for itt

    • MiloK32 -

      let's see here, a new quadrumvirate: Karl von Krass, jefin b, GrandEmpire, and RBoi200? whowh is pretty much gone

  • MiloK32 -

    2.1k points for RBOI!!!!!!!!!!!!

    • RBoi200 -

      thanks :)

  • MiloK32 -

    Your growing up pretty fast.(IN points not age)

    • RBoi200 -

      :(

    • RBoi200 -

      bruh

    • MiloK32 -

      Just and observation!

    • MiloK32 -

      At least you don't spam threads like Comrade Genz and Larry is god lol lol

    • jefin b -

      especially the latter

  • MiloK32 -

    You should notice that i'm liking your post's, you should also notice i pushed you up to 2k points

    • RBoi200 -

      :)

    • RBoi200 -

      thx

    • MiloK32 -

      that's my duty

    • Mao-Tun Shanyu -

      I will push my saviours to 2.5k

    • MiloK32 -

      yes! push him to number 1!

  • MiloK32 -

    hi boi

    • RBoi200 -

      hai

    • MiloK32 -

      like all my posts

    • MiloK32 -

      slogan456 says he will never like your posts

    • RBoi200 -

      :(

    • Mao-Tun Shanyu -

      No I didn't! I said I am about to through a like frenzy on rboi and Karl tomorrow

  • Karl von Krass -

    Geez, your wall needs a makeover of some sorts

    • Mao-Tun Shanyu -

      Yes

    • RBoi200 -

      Yeah lol.

    • Mao-Tun Shanyu -

      Rupalibowna spams walls

    • Comrade genz -

      Ah, Rupaliboema, now on forum, liking the hell out of me, mao, is this your plan?

  • Rupalibowma723 -

    Hi reboi, location weird hai

  • ......... -

    hi, German Chinese Namibian South African Lesothoan.

  • Karl von Krass -

    is that where u live? or is it the history lesson of where u live?

    • RBoi200 -

      Everyone thinks that I(Maurice of Orange) died in 1625, but I faked my own death and am actually immortal. I was the chief negotiator for the Germans at the Treaty of Cape Town(1877), and have lived in the panhandle/enclave ever since.

    • Mao-Tun Shanyu -

      Everyone in Boston rages

    • Karl von Krass -

      But why did u add the history lesson along with your location (feeling proud if your excellent border drawing skills?)

    • RBoi200 -

      Why not?

    • Karl von Krass -

      i am asking for answers not questions old man

  • Comrade genz.. -

    Better remove the I'm not a mod thing from your signature. Only mods don't have the right to help others by report bug thing link.

    • RBoi200 -

      How can you dictate what I do? Also, please stop coming in under a guest account. You were already banned.

    • Mao-Tun Shanyu -

      I'm not banned atleast

    • Mao-Tun Shanyu -

      Lol

    • RBoi200 -

      lol

    • Mao-Tun Shanyu -

      But there's a point